UWAGA! Dołącz do nowej grupy Wodzisław Śląski - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Bezpieczne korzystanie z hulajnóg elektrycznych – nowa kampania informacyjna


W Wodzisławiu Śląskim promowana jest kampania mająca na celu podniesienie świadomości użytkowników hulajnóg elektrycznych. Inicjatywa, zrealizowana przez Wydział Ruchu Drogowego żywieckiej Komendy Policji, wyróżnia się hasłem „Hulajnoga elektryczna to nie zabawka” i ma na celu uświadomienie kierowcom, że obowiązują ich przepisy ruchu drogowego. Kampania jest skierowana głównie do młodych użytkowników i ich rodziców, by zmniejszyć liczbę wypadków związanych z tymi pojazdami.

W ostatnich latach, statystyki policyjne wskazują na wzrost liczby zdarzeń drogowych z udziałem hulajnóg, co budzi poważne zmartwienie. To szczególnie dotyczy młodzieży, która często nie przestrzega zasad ruchu drogowego. Inicjatywa ma na celu nie tylko zwiększenie wiedzy o przepisach, ale także odpowiedzialności rodziców, którzy powinni być świadomi, jakie zasady obowiązują przy korzystaniu z hulajnóg elektrycznych przez ich dzieci.

Najczęstsze wykroczenia, jakich dopuszczają się użytkownicy hulajnóg to między innymi przewożenie pasażerów, łamanie ograniczeń prędkości oraz jazda w miejscach nieprzeznaczonych do tego celu. Ponadto, niepokojące jest także pozostawianie hulajnóg w miejscach, które utrudniają ruch innym uczestnikom drogi. Policja wzywa do zachowania ostrożności i przestrzegania przepisów, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników.

W okresie letnim, kiedy korzystanie z hulajnóg staje się coraz bardziej popularne, szczególna uwaga na przestrzeganie przepisów staje się niezbędna. Kampania została zrealizowana przy wsparciu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego oraz Ratownictwa Medycznego. Policjanci mają nadzieję, że spot spotka się z pozytywnym odzewem, a mieszkańcy Wodzisławia Śląskiego będą podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje na drogach.

Źródło: Policja Wodzisław Śląski


Oceń: Bezpieczne korzystanie z hulajnóg elektrycznych – nowa kampania informacyjna

Średnia ocena:5 Liczba ocen:14


Zobacz Także